loading...
شیکنا
بهاره بازدید : 227 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

ان شالله استقلال پس از مدت ها ببرد

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟


دی اسپورت: کاپیتان پیشین تیم ملی گفت:برای استاد شجریان و کیارستمی آرزوی سلامتی دارم.


 

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، علی کریمی در گفت و گویی متفاوت درباره زوایای دیگری از علایق و ناگفته هایش صحبت کرده است.

این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

*اولین بازیکن بزرگی که رو به رویش قرار گرفتید و از دیدنش هیجان زده شدید چه کسی بود؟

من اولین بازیکنی که وقتی رفتم الاهلی همان موقع تیم الجزیره ابوظبی ژورژ وآ را گرفته بود. بازیکن سال اروپا شده بود. دوسال اول که من بودم آن جا بود. بعد با او قرارداد نبستند. صحبتش بود که به تیم الاهلی بیاید اما مربی آن موقع تیم مان قبول نکرد. همیشه بازی های رو به روی با آنها را بردیم.


*بازی معروفی است که می گویند یک فیلم از پشت صحنه رختکن شما بود که هیچ وقت اجازه ندادید آن فیلم پخش شود. بازی استیل آذین و پرسپولیس بود. پلانی از شما است که داشتید اشک می ریختید.

طبیعی است که در زندگی آدم چیزهایی اتفاق می افتد که دوست ندارد که کسی ببیند. آن بازی را بردیم. البته در آن بازی هم اخراج شدم. کارت قرمز زیاد نگرفتم. سه چهار تا بیشتر نبود که آن هم یکی اش بود.


*میخواهم درباره صفحه مجازی شما صحبت کنیم.

هرکسی در صفحه مجازی خود عقایدش را به کار می برد. در کشور ما متاسفانه طوری شده که کمی به حریم خصوصی همدیگر احترام نمی گذاریم. هر پستی می گذاریم موافقانش زیاد هستند و کسانی هم می آیند طوری عقاید خود را بیان می کنند که زیاد درست هم نیست. خواستم یکی، دو بار کنار بروم اما طرفداران و دوستان خواستند که من دوباره برگشتم. امیدوارم روزی برسد که ما بتوانیم به عقاید همدیگر احترام بگذاریم. این درست نیست که اگر از کسی خوشم نمی آید فالوش کنم. در این شبکه های اجتماعی هم بچه، هم خانم و همه نوع آدم است و درست نیست که از الفاظ بدی استفاده کنیم.امیدوارم این مشکل هم حل شود.


*دوست داشتید که الان دوران فوتبالی تان می گذشت؟

بله چرا که نه. شاید بعضی ها نظر من را قبول نداشته باشند اما آن زمان که من در این کار آمدم شرایط آمدن و خود را بالا کشیدن خیلی سخت تر بود. الان به مراتب خیلی راحت تر است.


*شما در بازی با بایرن مونیخ و دورتموند ظاهرا بایرن مونیخ در نیمه اول نتیجه بد داشته و در رختکن آقای ماگات مستقیم شما را خطاب قرار داده وگفته که چرا این طور بازی کردید. وقتی وارد زمین شدید می خواستید حتما گل بزنید. جمله ای که به ماگات گفتید را به ما بگویید.

تیم کلا بد بازی کرده بود. این طور مواقع مربیان بر روی کسانی که به آنها تمرکز دارند به آنها بیشتر گیر می دهند. در نیمه اول کل تیم بد بازی کردند. از شانس من، رو به روی او نشسته بودم به من گفت که اینجا دوبی نیست و آنجا را فراموش کن و بوندسلیگا است و من فقط او را نگاه می کردم. وقتی وارد زمین شدم من فقط می خواستم که خوب بازی کنیم. این دو تیم هم رقیب هم هستند و کری هایی با هم دارند. در یک صحنه اتفاقی افتاد و جزو معدود گل هایی که خودم هم خوشم می آید آن گل به ثمر رسید و در نیمه دوم همه چیز برگشت. هم تیم خوب بازی کرد و هم بازی را بردیم. در نهایت تشکر کرد و خسته نباشید گفت.


*چقدر به سینما و فضای سینما علاقه مندید؟

خیلی کم به سینما می روم. فیلم هایی که خیلی دوستان دیده باشند و جالب باشد را اگر به سینمای خانگی بیاید می گیرم و می بینم.


*موسیقی هم دنبال می کنید؟

موسیقی هم دنبال می کنم. داخلی و خارجی. خارجی خارجی زیاد گوش نمی دهم. داخلی و آهنگ های خوب را هرکسی بخواند گوش می دهم. شاید خواننده ای باشد که یک آهنگ خوانده باشد ولی اگر خوشم بیاید گوش می کنم.


*در جایگاه موسیقی ایران در اوایل سال 95 با یک شوک روبرو شدیم که کسالت استاد محمد شجریان بود روبرو شدیم. حس شما چه بود؟

نه من بلکه خیلی از ایرانی ها از شنیدن این خبر ناراحت شدند. چون همیشه استاد شجریان همیشه سرزنده و سرحال و خندان بودند. تاجایی که من در عکس ها و کنسرت هایی که داشت دیده بودم. انشاالله هر چه سریع تر سلامتی شان را به دست آورند. هم ایشان و هم آقای کیارستمی که برای ایشان هم آرزوی سلامتی می کنیم و ما دوباره کارهای خوب شان را ببینیم.


*ما از این علی کریمی که تا به حال می شناختیم و در این مصاحبه با او هم صحبت شدیم انتظار بخشش و گذشت را داریم. ولی چرا آشتی با علی دایی هیچ وقت صورت نمی گیرد؟

در جاهایی آدم گذشت می کند. چون من هیچ موقع درمورد ایشان کار بدی انجام ندادم. برای همین هروقت صحبت شده و مخالفت کردم شما می توانید فیلم هایش را ببینید در زمان بازیگری بیشترین پاس گل و چند پنالتی تیم ملی را من گرفتم و ایشان پنالتی زدند. منتی نیست. چون وظیفه من بوده و من کار خودم را انجام می دادم و ایشان هم کار خود را. ایشان چند وقت پیش مصاحبه ای کردند و گفتند رفیق ولی نمی دانم این چه رفاقتی است که وقتی آدم به قدرتی می رسد، تا جایی زمینه ای داشته باشد و بتواند خیلی از کارها را انجام دهد آن کارها را انجام ندهد و غیر از آن را انجام دهد. نمیدانم کجای این رفاقت است. بعد از آن مصاحبه اش خیلی ها به من گفتند. ولی من گفتم من نظرم را در برنامه 90 گفتم و تا وقتی زنده هستم سر حرفم هستم.


*ما چند اسم و چند واژه می گوییم.

آقای شمس مربی فوتبال...ایشان جزو استادها و مربیان بنده هستند که در فتح برای من زحمت زیاد کشیدند.

مرحوم ناصر حجازی... اسطوره استقلال

علی پروین.... اسطوره پرسپولیس

پرویز قلیچ خانی.... ایشان به زمان بازیگری من نمی خورد و شناختی ندارم. از هافبک های مطرح و خیلی خوب زمان خودش بود.

ناصر محمدخانی... بازیکن خیلی خوب، فوروارد خیلی خوب کشورمان

لیونل مسی.... بهترین بازیکن دنیا در سال 2015

مجتبی محرمی...بازیکن خوب و بازیکن مشتی که دیدم

ماردونا.... یه دونه باشه. بازیکنی روی دست ایشان نمی آید. نظر من است.

دکتر محمد جواد ظریف....وزیر امور خارجه

جواد نکونام... جزو بازیکنان قدیمی و زحمتکش تیم ملی

علی دایی.... آقای گل جهان

فرهاد مجیدی... جزواسطوره های باشگاه استقلال

پرویز پرستویی.... جزو نامبروان های سینمای ایران

پرویز مظلومی....پرویز خان یکی از باعث و بانی های دعوت شدن من به تیم ملی زمان منصورخان ایشان بودند.

کرار جاسم.... بازیکن خیلی خوبی  بود. اگر مدیریت قوی بود که اخلاقش را کنترل می کرد بازیکنی بود که خیلی کلیدی بود.

مجتبی جباری .... بازیکن خلاق و باتکنیک کشورمان.

فرشید کریمی.... داداش من است

سحر داوری.... خانم من، همسر من. جا دارد تشکر کنم که تمام سال هایی که درگیر مسابقات بودم واقعا تمام کارها روی دوش ایشان بود و واقعا برای بچه ها زحمت کشیدند.

احمدرضا عابدزاده.... عقاب جزو دروازه بان هایی که حالا حالا ها کسی روی دست ایشان نمی آید.

تیم ملی فوتبال ایران.... عشق یک ملت. واقعا افتخاری است برای هر بازیکنی که در آن بازی کند.

مردم ایران.... کلمه ای نیست که بخواهیم مردم ایران را توصیف کنیم. واقعا خیلی بزرگ هستند.

ایران... عشق، وطن

مهدی رحمتی.... مهدی جزو گلرهای خوبی است که بعد از انقلاب آمده. فکر می کنم اگر در تصمیم گیری های آخرش کمی دقت می کرد می توانست جایگاه خیلی بهتر داشته باشد.

شماره 8... 8یک شماره استاین بازیکن ها هستند که به شماره ها شخصیت می دهند و آن شماره را به یک نماد و یک شماره خیلی خوب تبدیل کنند.

جادوگر فوتبال ایران.... این اسمی است که آن موقع که در دوبی بازی می کردم و آن موقع به عربی ساحر می گفتند. مردم به من لطف دارند و این القاب را به من می دهند. ولی من شخصا همیشه اسم علی را خیلی دوست دارم و لذت می بردم.

پیام صادقیان..... بازیکن خیلی خوبی است. واقعا استعداد خیلی خوبی دارد ولی تا الان که نتوانست از آن استفاده کند. امیدوارم تا دیر نشده به روزهای اوج خود برگردد.

استقلال تهران.... هم تیم پرطرفدار و هم رقیب ماست. انشاالله که بتواند بعد از مدت ها ببرد.

پرسپولیس... عشق من و عشق میلیون ها هوادار این تیم

تراکتورسازی... تیمی است که طرفداران خیلی خونگرم و خوبی دارد. در یک سالی که در آن تیم بودم واقعا هواداران به من لطف داشتند. با مدیریت آن مشکل داشتم ولی جز خوبی از مردم تبریز چیزی ندیدم.

علی کریمی.... علی کریمی است دیگر...

 

Google

 

 

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

 

 

همهتصاویرخریدکردنویدیوهانقشه‌هابیشترابزارهای جستجو

تقریباً ۳۷ نتیجه (۰٫۵۳ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

کاپ | علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟/ان شالله استقلال ...

https://cup.ir/sport/iranianfootball/.../علی-کریمیچه-رفاقتی-با-دایی-دارم؟ان.../136200

۴ روز پیش - کاپیتان پیشین تیم ملی گفت:برای استاد شجریان و کیارستمی آرزوی سلامتی دارم. به گزارش کاپ،علی کریمی در گفت و گویی متفاوت درباره ...

تصاویر برای علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟گزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

3 روز پیش

نتیجه تصویری برای علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

نتیجه تصویری برای علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

3 روز پیش

نتیجه تصویری برای علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

نتیجه تصویری برای علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

3 روز پیش

تصاویر بیشتر برای علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

ابرارورزشی/ علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ - 11news.ir

11news.ir/fa/news/6383/ابرارورزشی-علی-کریمی-چه-رفاقتی-با-دایی-دارم

۳ روز پیش - ابرارورزشی/ علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ کیوسک » ایران ... گزارش تصویری / فینالیست شدن پرتغال با پیروزی برابر ولز · فرانسه به ...

جام نیوز :: JamNews - علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ ...

www.jamnews.ir/detail/News/685140

۳ روز پیش - علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ورزشی). روزنامه ابرار ورزشی علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ورزشی). به این مطلب امتیاز دهید.

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟ - سیماب

seemab.ir › همه اخبار

۳ روز پیش - علی کریمی در گفت و گویی متفاوت درباره زوایای دیگری از علایق و ناگفته هایش صحبت کرده است.

علی کریمی چه رفاقتی با دایی دارم - مجله خبری فور خبر

4khabar.ir/search/?q=علی+کریمی+چه+رفاقتی+با+دایی+دارم

پست اینستاگرامی بدون شرح از علی دایی با کلی نیش و کنایه... برترین ها: علی دایی با انتشار عکسی از پرسپولیس سال 73 و ستاره هایی مثل دایی، کریم باقری، ...

علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ورزشی) - جوان ایرانی

www.javaneirani.com/ورزش/اخبار.../592274-کریمی-رفاقتی-دایی-دارم-ابرار-ورزشی

۲ روز پیش - علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ورزشی) - کد خبر: 685140 نظرات: 0 نظرات : 1043 بازدید تاریخ-کریمی-رفاقتی-دایی-دارم-ابرار-ورزشی.

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟ | News File

newsfile.ir/news/علی+کریمی%3Aچه+رفاقتی+با+دایی+دارم؟

علی کریمی در گفت و گویی متفاوت درباره زوایای دیگری از علایق و ناگفته هایش صحبت کرده است.

علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ورزشی) | News File

newsfile.ir/news/علی+کریمی%3A+چه+رفاقتی+با+دایی+دارم؟+(ابرار+ورزشی)

علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ ... برترین ها - 5 ساعت پیش; دایی: با مالک و مدیرعامل نفت سابقه همکاری‌ دارم سرمربی جدید نفت تهران گفت که به خاطر سابقه ...

علی کریمی%3Aچه رفاقتی با دایی دارم؟ - مجله تفریحی ایران ...

iranmc.in/search/?...علی+کریمی%253Aچه+رفاقتی+با+دایی+دارم؟+++++++++++++++...

به نظر مي‌رسد همانطور كه هواداران فوتبال به علي كريمي علاقه‌مند هستند، جادوگر بين همبازيانش هم محبوبيت ويژه‌اي دارد. تفاوت علي کریمی و علي دايي به نظر مي‌رسد همانطور ...

علی کریمی من چ رفاقتی با دایی دارم - اخبار ایران و جهان

newsreaders.ir/search/?...علی%20کریمی%20من%20چ%20رفاقتی%20با%20دایی%20...

۳ روز پیش - به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو مهاجم گلزن تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: هیچ چیز بهتر از این نیست که در دوران ...

آخرین اخبار علی کریمی | بازدید

www.buzdid.com/tag/علی-کریمی

... ۱۰۰۹ نتیجه (۰٫۲۳ ثانیه). روزی که علی کریمی با استقلال قرارداد بست،دروازه بان پرسپولیس آبی بود ... علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟/ان شالله استقلال پس از ...

علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ورزشی)

jahanama.com/sport/18344

دابسمش: «دولاب امیر» نام مهندس مجری طرح بود! کلیپ: خنده‌دار ترین دابشمس‌های فوتبالی · بیانیه تند علیفر: ننگ بر شما نارفیقان فرصت‌ طلب · مدافع استرالیایی مد ...

واکنش ها به خداحافظی علی کریمی از فوتبال + تصاویر - نمناک

namnak.com/7778-واکنش-ها-به-علی-کریمی.html

 رتبه: ۴٫۶ - ‏۴۰ نقد

پروین در خصوص خداحافظی علی کریمی نیز گفت:علی بچه با استعداد و واقعاً .... داد، نوشت:"رقابت در کنار رفاقت با تو، برای من روزهای شیرینی را رقم زده است." ... من تعصب خاصی به علی دایی دارم و طرفدار دایی هستم اما از خداحافظی کریمی هم ناراحت شدم.

اخبار فارسی::علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ...

اخبارفارسی.com/news/.../علی_کریمی:_چه_رفاقتی_با_دایی_دارم؟_(ابرار_ورزشی)

۳ روز پیش - علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ورزشی). روزنامه ابرار ورزشی علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ورزشی). به این مطلب امتیاز دهید.

آخرین اخبار علی کریمی | خبر پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/tag/علی-کریمی

... ۹۸۴ نتیجه (۰٫۳۸۸ ثانیه). روزی که علی کریمی با استقلال قرارداد بست،دروازه بان پرسپولیس آبی بود ... علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟/ان شالله استقلال پس از ...

اخبار شجریان

tnews.ir/tags/شجریان

علی کریمی: انشالله استقلال پس از مدتها ببرد / چه رفاقتی با دایی دارم؟ علی کریمی: انشالله استقلال پس از مدتها ببرد / چه رفاقتی با دایی دارم؟ کاپیتان پیشین تیم ...

کل کل “اوس موسی” پایتخت با جناب خان در آوازه خوانی + فیلم - ...

www.shabanews.ir/news/.../کل-کل-اوس-موسی-پایتخت-با-جناب-خان-در-آوازه-خوانی-فی...

۳ روز پیش - در این فیلم کل کل اوس موسی پایتخت با جناب خان در برنامه شب گذشته "خندوانه" در آوازه خوانی را مشاهده می کنید. ... علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

رویارویی دایی با ایمان مبعلی +عکس / دی اسپورت

khabarfarsi.com/ext/17152291

۱ روز پیش - یكی از نكات قابل توجه تمرین نفت، رویارویی علی دایی با ایمان مبعلی بود. دایی و مبعلی .... علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟ ستاره رئال مادرید ...

چراغ سبز دایی برای آشتی‌کنان با کریمی - سایت رسمی ...

www.khabarsport.com/detail/50417/root/football

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کمتر کسی باور می‌کرد علی دایی بیاید و درباره علی کریمی بگوید: «من هیچ ... به پيشنهاد يكي از مسئولان ورزشگاه آزادي كه رفاقت صميمانه‌اي هم با علي دايي داشت، سرمربي ... بلافاصله نزد جادوگر رفتم و گفتم كه يك پيشنهاد خوب دارم.

ویدیو ورزش 3 | صحبتهای دایی درباره حکم دادگاه مایلی‌کهن

video.varzesh3.com/video/64667/صحبتهای-دایی-درباره-حکم-دادگاه-مایلی‌کهن

علی ذایی مثل هر انسانی حق داره انتخاب کنه با چه کسی رفاقت داشته باشه وبا چه کسی نه.. علی کریمی با توهین به دایی فقط خودشو پایین آورد، حداقل تو ذهن من.. حق مسلم ...

در گفت و گو با MBC/مسی:دوست دارم خانه بمانم - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/sport/1459029780723899

۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در گفت و گو با MBC/مسی:دوست دارم خانه بمانم. ... در حال بروز رسانی رسمی/ زینچنکو به من سیتی پیوست; 16:42 علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

خبرگزاری تسنیم - دایی:هیچ وقت با علی کریمی اختلاف ...

www.tasnimnews.com/.../دایی-هیچ-وقت-با-علی-کریمی-اختلاف-نداشتم-و-شاید-او-از-م...

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ وقت با علی کریمی اختلاف نداشتم ... شناسه خبر: 988318 سرویس: ورزشی. ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸. علی دایی .... برای همین وقتی در تیمی حضور پیدا می‌کنم تلاش می‌کنم همدلی و رفاقت را در تیم ایجاد کنم. ... گلی که به چلسی زدم هم از نظر گل باشگاهی دوست دارم و همه مربیانم را دوست دارم و البته ...

علی‌کریمی: دایی فقط به فکر منافع خودش است - سایت خبری ...

www.tabnak.ir/fa/news/448452/علی‌کریمی-دایی-فقط-به-فکر-منافع-خودش-است

۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تولد علی کریمی، بازی‌های هفته چهاردهم لیگ بر‌تر، شکایت دایی از ... برنامه نود به مناسبت جشن تولد علی کریمی با وی گفت‌وگو‌‌ مفصل و خودمانی ‌ترتیب ... اصلا دوست دارم خداحافظی کنم و فردا دوباره سلام کنم. .... وی پایش را فرا‌تر از این گذاشت و‌ سربسته به افشاگری علیه کریمی پرداخت؛ ایشان از رفاقت صحبت می‌کند.

علی دایی،علی کریمی حق با کیست. - آپارات

www.aparat.com/v/CaG8T/علی_دایی،علی_کریمی_حق_با_کیست.

نظر یادتون نره علی دایی،علی کریمی حق با کیست. علی کریمی , علی ... یکی از دلایل اصلی که پرسپولیس را دوست دارم به خاطر علی کریمی هست .علی دایی نباید این ...

معدنچي: بعد از حمايت دايي از كريمي توي دلم گفتم «دمش گرم» ...

goaldaily.ir/goaldaily/News.aspx?NID=25465

۵ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - خداييش هدايتي خيلي براي باشگاه هزينه كرده و دوست دارم كه هر چه زودتر به .... رفاقت تو با علي كريمي هم در نوع خودش به سوژه جالبي تبديل شده است.

علی کریمی به عیادت پدر استقلال رفت+عکس - دبلیوخبر

wwwkhabar.ir/5194962

مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری فردا: علی کریمی به عیادت پدر استقلال رفت+ ... آبی بود · علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم/ان شالله استقلال پس از مدت ها ببرد ...

علی کریمی به دیناموزاگرب پیوست(عکس)

iranni.xyz/news/241855

علی کریمی: چه رفاقتی با دایی دارم؟ (ابرار ورزشی) · عنایتی به صبای قم پیوست · رسمی / گلیک به باشگاه موناکو پیوست · بازیگر سریال ستایش هم به شبکه GEM ...

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

hplas.ir/blog/2016/07/04/علی-کریمیچه-رفاقتی-با-دایی-دارم؟-2/

۴ روز پیش - محل تبلیغ شما ، ماهی فقط 10 هزار با بیش از 400 بازدید در روز. جدید ترین سیستم افزایش بازدید سایت و وبلاگ. لایک فیس بوک و اینستاگرام و ...

علی کریمی : پروین پاچه دوست داره / علی دایی فقط دنبال منافع ...

funnos.com/19466/علی-کریمی-پروین-پاچه-دوست-داره-علی-دای

علی دایی فقط دنبال منافع خودش است. کاری به رفاقت ندارد. تا وقتی منافع خودش تامین شود رفاقت می کند. گذشت زمان هم این مساله را ثابت کرده است. من قاعدتا با چنین ...

پرسپولیس ملک شخصی من نیست/ علی دایی و علی کریمی ...

www.bankvarzesh.com/.../پرسپولیس-ملک-شخصی-من-نیست-علی-دایی-و-علی-کریم...

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پرسپولیس ملک شخصی من نیست/ علی دایی و علی کریمی عقایدشان به هم نمی خورد/ در دربی با هیچ استقلالی رفاقت ندارم ... نمی خواهم حرف و حدیث ها دوباره شروع شود / هنوز دوست دارم در تیم ملی بازی کنم / آرزویم مربی گری در تیم ملی است ...

منتخب جدید مردم: من شلوار مسئولان را در می آورم/ هیچ کس به من ...

titreemroz.ir/.../منتخب-جدید-مردم-من-شلوار-مسئولان-را-در-می-آورم-هیچ-کس-به-من-نمی-‌...

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - معلوم نیست شورای نگهبان با توجه به اظهارات سخیف و زشت این فرد منتخب، ... مال دنیا و هرچی بخواهید دارم. داداش! .... علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

علی کریمی: نه کبوترم، نه باز؛ از پرواز هم می‌ترسم/آقای دایی؛ ...

www.khabaronline.ir/detail/384990/sport/premiere-league

۲۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حاجي‌مايلي سيستم زندگي خودش را دارد و من هم روش خودم را دارم. خودتان هم ... علي دايي مگر بعداً در دعوا با رويانيان از اسم من استفاده نكرد؟ ... اما چه اشكالي داشت كه شما دو نفر بالاخره اختلافات قديمي را كنار گذاشته و با هم رفاقت مي‌كرديد؟

درگیری علی کریمی و دایی در برنامه نود - فرارو

fararu.com/fa/news/213284/درگیری-علی-کریمی-و-دایی-در-برنامه-نود

۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به همین دلیل دوست دارم یک سال در میان تولدم باشد! ... دایی همچنین با انتقاد از صحبت‌های علی کریمی، پاسخ صحبت‌های مربی ... وی پایش را فرا‌تر از این گذاشت و‌ سربسته به افشاگری علیه کریمی پرداخت؛ ایشان از رفاقت صحبت می‌کند.

متن كامل مصاحبه عادل فردوسي پور با علي دايي - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/304307/متن-كامل-مصاحبه-عادل-فردوسي-پور-با-علي-دايي

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن كامل مصاحبه عادل فردوسي پور با علي دايي. سرمربی .... برای همین وقتی در تیمی حضور می یابم تلاش می کنم همدلی و رفاقت را در تیم ایجاد کنم. علی ... من علی کریمی را به عنوان فردی که توانسته مردم را خوشحال کند دوست دارم و داشتم.

کریمی: دایی فقط به فکر منافع خودش است/ با استقلال قراداد ...

www.arteshesorkh.com/.../کریمی-دایی-فقط-به-فکر-منافع-خودش-است-با-استقلال-...

۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنامه نود به مناسبت جشن تولد علی کریمی با وی گفتگوی مفصل و خودمانی را ... من هم خودم پاچه خیلی دوست دارم! (با خنده). علی کریمی همچنین در ادامه در واکنش .... کاملا درست گفته علی آقا علی دایی با هیچ کس بیخودی رفاقت نمیکنه نمونه ...

علی دايي و دوستاني که هر روز آب مي روند!

www.entekhab.ir/fa/news/35251/علی-دايي-و-دوستاني-که-هر-روز-آب-مي-روند

۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - چه کسي محق است در مورد علي دايي کوچکترين اظهار نظري کند؟ کافي است نام او را ... استيلي تنها بازيکني بود که با دايي رفاقتي طولاني مدت داشت. ..... مشكل اين فوتبال دايي نيست هزاران درد نگفته و حل نشده داره اين فوتبال جمع كنيد ...

مشاوره دایی با بزرگترهای نفت +عکس - خبر زنده

khabarezendeh.com/اخبار.../مشاوره-دایی-با-بزرگترهای-نفت-عکس-1488319.html

۱۸ ساعت پیش - ذی اسپورت: سرمربی جدید نفت تهران پیش از نخستین جلسه تمرینی با دو بازیکن بزرگتر این تیم .... علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 641
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 7,972
  • بازدید سال : 44,483
  • بازدید کلی : 649,400