loading...
شیکنا
بهاره بازدید : 201 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

در مصاحبه با خبرنگاران

پاسخ تند رونالدو به مصاحبه اخیر ژاوی

 

کریستیانو رونالدو پس از بازی امشب رئال و اوساسونا در مصاحبه با خبرنگاران پاسخ تندی به گفته های اخیر ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا داد.

 

 


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی دو روز پیش در مصاحبه با کادنا سر گفته بود که مسی از هر لحاظ برتر از رونالدو است و هیچ بازیکنی را نمی توان با او مقایسه کرد.

 

 

 

 

رونالدو که امشب پس از دو ماه به میادین بازگشت و گل اول رئال را به اوساسونا زد، در پاسخ به ژاوی گفت:" همه دنیا می دانند که هر بازیکنی می خواهد به صفحه اول روزنامه ها راه یابد از من صحبت می کند. او در رده باشگاهی همه جام ها را فتح کرده اما حتی یک توپ طلا هم ندارد و در عوض من سه تا دارم. ژاوی نمی دانم الان کجا بازی می کند؛ در قطر؟ من بیشترین هوادار را در شبکه های اجتماعی دارم."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 641
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 586
  • بازدید ماه : 1,809
  • بازدید سال : 38,320
  • بازدید کلی : 643,237