loading...
شیکنا
بهاره بازدید : 211 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال

 

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم

رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال


جواد نکونام، کاپیتان سابق فوتبال ایران به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 


 

به گزارش "ورزش سه" نکونام در پیامی که برای "ورزش سه" ارسال کرده است دلایل خداحافظی خود را اعلام کرده است، وی در این پیام آورده است:


به نام خداوند بخشاینده مهربان


بله...جمعه دلگیر است و مخصوصاً عصر جمعه و براى من از این به بعد جمعه ها دلگیرتر خواهد بود.


بچه که بودم وقتى می گفتند کفش هایش را آویخت فکر می کردم باید کفش هایم را از آویزان کنم ولى بعدها فهمیدم که با آویزان کردن کفش خیلى از آرزوهایت هم آویخته خواهد شد.


ساعت از حول و حوش 2 بامداد گذر کرده.... به دور از هیاهوی شهر و تمام سال های حضور روی زمین چمن؛  به این فکر می کنم که قصه فوتبالم قرار است، امروز، 25 تیرماه سال 95 به پایان برسد.


این یک پایان همیشگی نیست. من خیلى زود  باید به دنیاى جدیدى در کار حرفه اى پا بگذارم و  بازهم به فوتبال بازمی گردم اما خداحافظی هایی هستند که بدون بازگشت هستند و مثل یک درد برای همیشه روی قلب ما باقی می مانند. به گمانم شما هم امروز مثل من، هنوز خداحافظی هادی نوروزی و مهرداد اولادی را باور نکرده اید. شاید شما هم فکر می کنید هنوز خداحافظی ناصرحجازی، احدی، همایون بهزادی، مجید سبزی ،غلامحسین مظلومى و همه آن چهره های به یاد ماندنی، یک دروغ است. دروغی که نمی توانیم آنها را باور کنیم. 


اگر بخواهم قصه فوتبالم را بازگو کنم، باید ماهها بنویسم. از نخستین روزی که در لیگ برتر با پاس شروع کردم، هزار و یک قصه و حرف دارم. اگر بخواهم بگویم چه شد و چه گذشت و از چه جاده هایی عبور کردم، حوصله تان سر می رود به همین دلیل ترجیح می دهم از آخر فوتبالم شروع کنم. برای هیچ فوتبالیستی شیرین تر از این نیست که با پیراهن تیم محبوبش خداحافظی کند، ولى افسوس که نگذاشتند...


با تمام احترامی که برای باشگاه سایپا قایلم، دوست نداشتم فوتبالم را در ایران با پیراهنی جز استقلال تمام کنم و سرانجام چیزی که همیشه حدسش را می زدم، رخ داد؛ خداحافظی نکردن با پیراهن آبی. امروز اما از این بابت به هیچ وجه ناراحت و دلخور نیستم چراکه شانس آن را داشتم با بدرقه کودکانی برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کنم که پاک ترین دل های دنیا را دارند. همان ها که با دعاهای شان نقشی پررنگ در صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل داشتند. این بچه ها حالا عضوی از خانواده من هستند و برای همیشه عضو خانواده ام باقی می مانند. 


حالا فیلم دوران فوتبالم با تمام سختی‌ها و خوشی‌هایش از مقابل چشمانم می‌گذرد. دو دوره بازی در جام جهانی و افتخار پوشیدن 151 پیراهن ملی طی هفده سال، عنوان پرسابقه‌ترین بازیکن تاریخ آسیا در لالیگا، گل صعود اوساسونا در جام یوفا، گل به آث رم، لاتزیو، تیم ملی شیلی، تیم ملی سوئد، باز کردن دروازه رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، بستن بازوبند کاپیتانى در لالیگا مقابل بزرگان دنیا و... پروردگار را شکر می‌گویم از اینکه  مستطیل سبز، همواره در برابر من و رویاهایم سخاوتمند بوده. باید از تمام هوادارانی که در این سال ها از من حمایت کردند و همیشه یاورم بودند، تشکر ویژه ای کنم چون جواد نکونام بدون آنها، هیچ بود؛ به ویژه استقلالی های عزیز که خود من در کودکی و نوجوانی عضوی از آنها بودم و روی همان  سکوها، تیم محبوبم را تشویق می کردم. 


باید از پرسپولیسی ها هم تشکر کنم که در تیم ملی سال ها در کنار دیگر هواداران از من حمایت کردند. از تک تک هواداران فوتبال ایران تشکر می کنم. هیچ هواداری در طول فوتبالم به من بی احترامی نکرد و این برایم یک دنیا ارزش دارد. ممنون تبریزی ها، اصفهانی ها، مشهدی ها، شیرازی ها، تهرانی ها و ممنون تمام مردم خوب ایران هستم. اگر چیزی گفتم که ذهن هر یک از آنها را آزرد، ببخشند و حلالم کننند. 


در این سالها با جمعى از بهترین مربیان کار کار کرده‌ام و از هر کدام، درس‌های بزرگی فرا گرفته‌ام. از پرویز ابوطالب عزیز نخستین مربی ام گرفته تا دکتر ذوالفقار نسب، محمود خان یاورى، فرهاد کاظمى، همایون شاهرخى، ابراهیم قاسمپور، منصور خان پورحیدرى، مصطفی دنیزلى، برانکو، کارلوس کیروش، على دایى و ....همینطور مربیانی که در خارج از ایران به من چیزهای زیادی آموختند. دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم شاگرد خوبی برایشان بوده باشم و باعث سربلندى شما عزیزان بوده باشم.


دست یکایک اعضای خانواده‌ام را هم می‌بوسم برای سال ها صبر و حمایت و خون دل، تا جواد نکونام به سلامت از ابتدای مسیر فوتبال به پایان راه برسد.


پدر عزیزم که فوتبالیست شدنم را مدیونش هستم، مادر مهربانم که قبل هر بازى با دعاى او وارد زمین می شدم، برادرانم که مثل کوه پشتم بودند و هستند و همسرم که در همه حال همیشه کنارم بود.

 

سپاسگذارم از گزارشگران و روزنامه‌نگاران ورزشی فوتبال بدون انتقادها و تمجیدهای آنها قابل تصور نیست. کسانی که در سرما و گرما همیشه کنار فوتبال بوده اند، بدون آنکه چشمداشتی داشته باشند.


برای من هیچ چیز در دنیا قابل قیاس با نشاندن لبخند شادی روی چهره مردم کشورم نیست. به عنوان کسی که با فوتبال، دور جهان چرخیده و فرهنگ‌های مختلف را دیده، حالا که لحظه خداحافظی‌ام فرا رسیده است، بار دیگر صادقانه و صمیمانه می‌گویم: ملتی که من کوچکترین عضو آن هستم، شایسته بهترین‌هاست.


 برادر کوچک شما- جواد نکونام

 

 

 

Google

 

 

رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال

 

 

همهتصاویرویدیوهاخریدکردنبیشترابزارهای جستجو

تقریباً ۴۰۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۲ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/1341036/رسمی؛-خداحافظی-جواد-نکونام-از-فوتبال

۷ ساعت پیش - جواد نکونام، کاپیتان سابق فوتبال ایران به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - جواد نکونام از فوتبال ...

90tv.ir/.../جواد-نکونام-از-فوتبال-خداحافظی-کرد-نگذاشتند-با-پیراهن-استقلال-بروم

۷ ساعت پیش - وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان از فوتبال خداحافظی کرد. به گزارش وبسایت نود، جواد نکونام با انتشار بیانیه زیر از ...

تصاویر برای رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبالگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال

نتیجه تصویری برای رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال

5 ساعت قبل

نتیجه تصویری برای رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال

5 ساعت قبل

نتیجه تصویری برای رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال

نتیجه تصویری برای رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال

4 ساعت قبل

تصاویر بیشتر برای رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال

خداحافظی رسمی “جواد نکونام” از دنیای فوتبال + تصاویر و ...

ji1.ir/2016/07/15/خداحافظی-رسمی-جواد-نکونام-از-دنیای/

۱ ساعت پیش - ۳ ساعت پیش – خداحافظی جواد نکونام از دنیای فوتبال جواد نکونام با انتشار بیانیه ای که در ادامه متن آن را ملاحظه می کنید به صورت رسمی از تیم ملی ...

جواد نکونام - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/جواد_نکونام

رفتن به ۳.۲.۳ خداحافظی از فوتبال‏ - ... از فوتبال[ویرایش]. جواد نکونام با انتشار بیانیه‌ای در تاریخ ۲۵ تیر ۹۵ به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد.

بیانیه باشگاه استقلال به مناسبت خداحافظی نکونام از فوتبال

jamejamonline.ir/.../بیانیه-باشگاه-استقلال-به-مناسبت-خداحافظی-نکونام-از-فوتبا...

۵۸ دقیقه پیش - باشگاه استقلال بیانیه ای را به مناسبت خداحافظی جواد نکونام از دنیای ... به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جواد نکونام ...

جواد نکونام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

www.entekhab.ir/fa/news/281086/جواد-نکونام-از-دنیای-فوتبال-خداحافظی-کرد

۷ ساعت پیش - جواد نکونام با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کرد. ... به گمانم شما هم امروز مثل من، هنوز خداحافظی هادی نوروزی و مهرداد اولادی را باور ...

متن کامل بیانیه خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی فوتبال - ...

puyesh.net/fa/news/.../متن-کامل-بیانیه-خداحافظی-جواد-نکونام-از-تیم-ملی-فوتبال

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با صدور بیانیه ای رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد و خطاب به هواداران این تیم نوشت: سفر من با تیم ملی پانزده سال طول ...

خداحافظی رسمی جواد نکونام از فوتبال - Shafaqna

sport.shafaqna.com/FA/0215995

به گزارش ورزش سه نکونام در پیامی که برای ورزش سه ارسال کرده است دلایل خداحافظی خود را اعلام کرده است، وی در این پیام آورده است: به نام خداوند بخشاینده مهربان بله.

رسمي؛ خداحافظي جواد نکونام از فوتبال

aynejadoooei.rozblog.com/post/135

۷ ساعت پیش - رسمي؛ خداحافظي جواد نکونام از فوتبال 1 . رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال :: ورزش 3www.varzesh3.com/news/.

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ ...

dailykhabariran.ir/news/113183

۷ ساعت پیش - جواد نکونام، کاپیتان سابق فوتبال ایران به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 0 0 0 نظر ... کشتی با دوبنده‌های قرمز و آبی خداحافظی می‌کند

اخبار جواد نکونام

tnews.ir/Tags/جواد-نکونام

اخبار جواد نکونام. ... جلسه نکونام با فدراسیون فوتبال برای مربیگری در تیم ملی برگزار می شود جلسه نکونام با فدراسیون فوتبال برای مربیگری در تیم ملی برگزار ...

خداحافظی نکونام با دلخوری / روزنامه مردم سالاری

khabarfarsi.com/ext/17235193

گروه ورزشی: جواد نکونام با دلی پر و کوله باری از غم رسما از فوتبال خداحافظی کرد.جواد نکونام با صدور بیانیه ای غیر رسمی به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کرد.

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ ...

iwantchaatroom.ir/دوست-داشتم-با-پیراهن-آبی-از-فوتبال-خداح/

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال. ارسال شده در تیر ۲۵, ۱۳۹۵ نویسنده adminدسته‌ها دسته‌بندی نشده ...

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ ...

varzesh120.com/29160/دوست-داشتم-با-پیراهن-آبی-از-فوتبال-خدا-2/

۷ ساعت پیش - جواد نکونام، کاپیتان سابق فوتبال ایران به طور رسمی از دنیای فوتبال ... آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ خداحافظی رسمی جواد نکونام از فوتبال ...

خداحافظی رسمی جواد نکونام از فوتبال - سایر خبرها

khabarparsi.com/khabar/?id=19359

۶ ساعت پیش - دست یکایک اعضای خانواده‌ام را هم می‌بوسم برای سال ها صبر و حمایت و خون دل، تا جواد نکونام به سلامت از ابتدای مسیر فوتبال به پایان راه برسد.

خداحافظی رسمی “جواد نکونام” از دنیای فوتبال + تصاویر و ...

p30khabar.blog.ir/.../خداحافظی-رسمی-“جواد-نکونام”-از-دنیای-فوتبال-تصاویر-و-بیا...

۴ ساعت پیش - خداحافظی جواد نکونام از دنیای فوتبال جواد نکونام با انتشار بیانیه ای که در ادامه متن آن را ملاحظه می کنید به صورت رسمی از تیم ملی فوتبال کشورمان ...

خداحافظی رسمی “جواد نکونام” از دنیای فوتبال تصاویر بیانیه ...

www.wikirss.ir/.../خداحافظی+رسمی+“جواد+نکونام”+از+دنیای+فوتبال+%5C++تصاوی...

سرمربی پیشین تیم پاس، نسبت به نبودن نامش در بيانيه خداحافظي جواد نکونام از دنياي فوتبال واکنش نشان داد.به گزارش تسنیم، جواد نکونام در حالی امروز از دنياي ...

ایرنا - جواد نکونام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

www.irna.ir/kb/fa/News/82149934/

۷ ساعت پیش - تهران- ایرنا- کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با صدور اطلاعیه ای به صورت رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

خداحافظی رسمی “جواد نکونام” از دنیای فوتبال + تصاویر و ...

jalebnak.com/خداحافظی-رسمی-جواد-نکونام-از-دنیای/

۴ ساعت پیش - شما در خانه ورزش فوتبال خداحافظی رسمی “جواد نکونام” از دنیای فوتبال + تصاویر و بیانیه ... سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک بر کنار شد فوتبال ...

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ ...

www.navichaat.ir/دوست-داشتم-با-پیراهن-آبی-از-فوتبال-خداح/

۷ ساعت پیش - دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال. بازدید: خبر ورزشی ...

رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال | خبرخوان

youzarsifsh.d89.ir/page-514892.html

۴ ساعت پیش - دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم ... جواد نکونام، کاپیتان سابق فوتبال ایران به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وبسایت رسمی 90:بیانیه باشگاه استقلال به مناسبت ...

kahlek.ir/index.php/news1604644

۲ ساعت پیش - وبسایت رسمی 90:بیانیه باشگاه استقلال به مناسبت خداحافظی نکونام از ... خبر خداحافظی جواد نکونام از فوتبال برای بسیاری از هواداران فوتبال به ...

اخبار ورزشی - جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/اخبار-ورزشی

7 دقيقه پيش. کاپ. واکنش باشگاه استقلال به خداحافظی جواد نکونام. 8 دقيقه پيش. ورزش سه ... فهرست مظلومی ؛ چه کسی نکونام را خط زد؟جواد نکونام در شرایطی از فوتبال ...

جواد نکونام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد | دمادم

damadam.ir › اخبار › صدای ایران › ورزشی

۷ ساعت پیش - جواد نکونام رسما از فوتبال خداحافظی کرد. صدای ایران-به گزارش ایسنا، جواد نکونام با صدور بیانیه ای به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کرد.

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ ...

khabarche.ir/.../دوست-داشتم-با-پیراهن-آبی-از-فوتبال-خداحافظی-کنم---رسمی--خداحا...

۷ ساعت پیش - جواد نکونام در حالی به قطر رفت که همچنان خیلی ها معتقدند او باید تا پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند. زمزمه های رسیده از اطرافیان جواد حکایت از آن ...

بیانیه خداحافظی جواد نکونام از فوتبال | News File

newsfile.ir/news/بیانیه+خداحافظی+جواد+نکونام+از+فوتبال

به گزارش گروه ورزشی آنا، جواد نکونام در پیامی به طور رسمی از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد. او دلایل خداحافظی خود را اعلام کرده و در این پیام آورده است: به نام ...

رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال - ویکی پی جی

www.wikipg.com/.../دوست-داشتم-با-پیراهن-آبی-از-فوتبال-خداحافظی-کنم---رسمی؛-...

۷ ساعت پیش - جواد نکونام، کاپیتان سابق فوتبال ایران به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

بیانیه خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی - اعتدال

etedaal.ir/fa/news/104700/بیانیه-خداحافظی-جواد-نکونام-از-تیم-ملی

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با صدور بیانیه ای رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد و خطاب به هواداران این تیم نوشت: سفر من با تیم ملی پانزده سال طول ...

مدرسه فوتبال جواد نکونام

nekounam6.com/

همچنین جواد نکونام با 151 بازی ملی صاحب بیشترین بازی در تاریخ فوتبال ملی ماست. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از خداحافظی وی از بازی های ملی ...

جواد نکونام - سایت رسمی روزنامه خبرورزشی

www.khabarsport.com/tags/79/جواد-نکونام

نکونام به خداحافظی نزدیکتر شد؟ پنجشنبه 24 تیر 1395. جواد نکونام این روزها در تهران به سر می‌برد و خودش را سرگرم مدرسه فوتبالش کرده است. ... العربی از جمله اشکان دژاگه و جواد نکونام کاپیتان فعلی و پیشین تیم ملی فوتبال ایران منتشر نکنند.

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ ...

harlahze.com/.../دوست-داشتم-با-پیراهن-آبی-از-فوتبال-خداحافظی-کنم--رسمی-خداحاف...

۷ ساعت پیش - رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال. جواد نکونام، کاپیتان سابق فوتبال ایران به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی ویژه نکونام از فوتبال +عکس - خبرجو

www.khabarjoo.tk/news/275621/خداحافظی+ویژه+نکونام+از+فوتبال+عکس

جواد نکونام به جای اینکه ترجیح بدهد با یک بازی از فوتبال خداحافظی کند، ترجیح داد مراسم وداع از. ... دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛... جواد ...

خداحافظی رسمی “جواد نکونام” از دنیای فوتبال + تصاویر و ...

news.avalinha.com/post/581808.html

جواد نکونام” کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در مرکز نگهدای کودکان معلول مراسم خداحافظی اش از فوتبال را برگزار کرد.

جواد نکونام از بازی‌های ملی خداحافظی کرد - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/290169/جواد-نکونام-از-بازی‌های-ملی-خداحافظی-کرد

جواد نکونام از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. ... نکونام با انجام 151 بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال ایران، رکورد بیشترین بازی ملی در ایران را به خود اختصاص داد.

روزنامه جام جم95/4/23: نكونام در آستانه خداحافظي رسمي

www.magiran.com/npview.asp?ID=3392703

۲ روز پیش - نكونام در آستانه خداحافظي رسمي شايعات جدي تر از هميشه اين روزها شايعات درباره خداحافظي جواد نکونام از فوتبال، جدي تر از هر زمان ديگري شنيده مي ...

بیانیه باشگاه استقلال به مناسبت خداحافظی نکونام از ...

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950425000805

۳ ساعت پیش - باشگاه استقلال بیانیه ای را به مناسبت خداحافظی جواد نکونام از دنیای ... و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ...

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ ...

www.pendarchaat.ir/دوست-داشتم-با-پیراهن-آبی-از-فوتبال-خداح/

۶ ساعت پیش - دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال. بازدید: دسته‌بندی نشده ...

جواد نکونام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد - اخبار بروز ایران

i3news.ir/news/274123/جواد-نکونام-از-دنیای-فوتبال-خداحافظی-کرد

۶ ساعت پیش - تهران- ایرنا- کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با صدور اطلاعیه ای به صورت رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

sporttv.ir/

یک عکس یک تاریخ؛ نکونام هم به تاریخ پیوست ... ۱۶:۲۴برتری نزدیک تاسیسات دریایی مقابل نماینده ازبکستان; ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ ۱۶:۰۵جواد نکونام از فوتبال خداحافظی کرد ...

واکنش کارلوس کی روش به خداحافظی جواد نکونام | مجله خبری ...

funigma.com/112797/خداحافظی-نکونام-از-بازی-های-ملی-و-واکنش

۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جواد نکونام , کارلوس کی روش , کی روش. ... نکونام با انجام ۱۵۲ بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال ایران، رکورد بیشترین بازی ملی در ایران را به خود ...

خداحافظی ویژه نکونام از فوتبال (عکس) - SPI News

spinews.ir › ورزشی

۶ ساعت پیش - کاپیتان سابق تیم ملی امروز در مراسمی ویژه از فوتبال خداحافظی کرد. ... رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال 40 دقیقه پیش. ستاره های ورزشی را در ...

حضور نکونام در تیم ملی جدی شد/ جواد خداحافظي مي‌كند؟ - ...

www.footballiran.ir/fa/home/details/2122190277

۱۴ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش سايت فوتبال ايران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی فوتبال در خصوص همکاری جواد نکونام با ...

دایی: جواد، غریبانه خداحافظی کرد - تفسیر نیوز

www.tafsir-news.ir/news/78294/دایی+جواد+غریبانه+خداحافظی+کرد

اگر کشورهای عربی بازیکنی مانند جواد داشتند برای خداحافظی او جشن و هیاهو راه می ... امام رضا بود، وی درباره اعلام خداحافظی رسمی جواد نکونام اظهارنظر جالبی می کند. ... جواد هم به رفتارهای اجتماعی مان برمی گردد و تنها مربوط به فدراسیون فوتبال نیست.

جواد نکونام از تیم ملی خداحافظی کرد - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/406752/sport/iran-soccer

۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاپیتان تیم ملی پس از بازی سوئد، به صورت رسمی از بازی های ملی کناره گیری کرد. ... از اینکه در اوج از فوتبال ملی خداحافظی کرد، براش خوشحالم.

دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ ...

www.chaatiran.ir/دوست-داشتم-با-پیراهن-آبی-از-فوتبال-خداح/

۶ ساعت پیش - دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ خداحافظی رسمی جواد نکونام از فوتبال - چت روم فارسی - چت ایران ...

ماجرای تعویض و خداحافظی نکونام - صراط

www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی

ظاهرا قرار بود جواد نکونام در زمین خداحافظی کند چرا که فدراسیون فوتبال سوئد تدارک ... هم رسانه ها خبر رسمی خداحافظی او را روی خروجی شان رفتند تا مردم هم بهت زده شوند.

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

bultannews.ir/sport.aspx

(عکس); احیای انصاری با اعتماد علیمنصور; دوست داشتم با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کنم / رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال; از بختیار رحمانی تا فرشید ...

خداحافظی "جواد نکونام" از تیم ملی فوتبال ایران - ایران - RFI

fa.rfi.fr/خداحافظی-جواد-نکونام-از-تیم-ملی-فوتبال-ایران-20150401/ایران

۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جواد نکونام با انجام ١۵١ بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال ایران، رکورد ... این بازی از تیم ملی فوتبال ایران جدا خواهد شد، در مورد خداحافظی جواد نکونام از ...

آخرین اخبار ورزشی | خبر پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/cat/ورزشی

رسمی؛ خداحافظی جواد نکونام از فوتبال · ورزش سه ۲ ساعت پیش. به گزارش "ورزش سه" نکونام در پیامی که برای "ورزش سه" ارسال کرده است دلایل خداحافظی خود را اعلام کرده ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 641
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,352
  • بازدید ماه : 4,352
  • بازدید سال : 60,256
  • بازدید کلی : 665,173