loading...
شیکنا
بهاره بازدید : 234 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

 

یادداشت:

چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟


تحرکات رسانه های بارسلونا برای اینکه توپ طلای 2016 به رونالدو نرسد، تنها 2 روز پس از قهرمانی پرتغال در یورو شروع شد و ادامه نیز خواهد داشت. از نگاه آنها رونالدو شایسته دریافت توپ طلای چهارم خود نیست اما واقعیت چیز دیگری است.


 

به گزارش "ورزش سه"، امسال می تواند سال بزرگی برای رونالدو، هواداران رئال مادرید و نیز مردم پرتغال باشد. سالی که کریستیانو تا همین حالایش ثابت کرده است که یک قهرمان است و شایسته ترین برای تصاحب توپ طلا.

 

وقتی رونالدو سال 2014 توپ طلای سوم خود را تصاحب کرد، با جاه طلبی خاصی عنوان داشت که هدف او کسب افتخارات فردی و تیمی بیشتر است و اینکه دوست دارد به رکورد 4 توپ طلای مسی برسد اما سال 2015 برای رونالدو آنگونه که انتظر داشت پیش نرفت. او با رئال به هیچ جامی نرسید و تورنمنتی در رده ملی هم برگزار نمی شد تا او با پیراهن پرتغال جبران مافات کند.

 

 

در سوی دیگر مسی با بارسلونا همه جام های ممکن را درو کرد تا شکی باقی نماند که فوق ستاره آرژانتینی، در ژانویه 2016 توپ طلای پنجم را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه خواهد کرد. وقتی مسی توپ طلا را در دست داشت، برای بسیاری، اینکه رونالدوی 31 ساله بتواند دیگر رقیبی جدی برای مسی باشد غیرقابل تصور بود به خصوص اینکه بارسا در لالیگا نیز حاکم بلامنازع بود و رئال در بحران.

 

چه کسی تصور می کرد رئال مادرید آشفته بتواند در لیگ قهرمانان موفق ظاهر شود و در لالیگا نیز بارسلونا را تا روز آخر به چالش بکشد؟ همه می دانند که تصاحب توپ طلا بدون موفقیت در عرصه باشگاهی و ملی غیرممکن است و در ژانویه 2016، رونالدو با این رویا فاصله بسیاری داشت.

رونالدو با آمدن زیدان به روی نیمکت رئال متحول شد و با متحول شدن او، رئال مادرید نیز قدرت گرفت. کهکشانی ها در لیگ قهرمانان قدم به قدم جلو رفتند، آنها در یک هشتم نهایی، آ اس رم، تیم سوم سری آ را 4-0 شکست دادند اما در یک چهارم، کارشان برابر ولفسبورگ گره خورد.

برای جبران شکست 2-0 در بازی رفت به یک معجزه نیاز بود. شما وقتی رونالدو را در تیمتان دارید، می توانید به ممکن کردن هر غیرممکنی امیدوار باشید. در بازی برگشت برابر ولفسبورگ، یک هتریک از رونالدو کافی بود تا رئال خود را در نیمه نهایی ببیند.

 

رئال در ادامه، سیتی و اتلتیکو را مغلوب کرد تا در نهایت قهرمانی یازدهم خود در اروپا را کسب کند. شاید تا اینجا هم نمی شد برای رونالدو شانس اول تصاحب توپ طلا را قائل بود اما یورو 2016 و قهرمانی پرتغال با کاپیتانی رونالدو، همه معادلات را به نفع CR7 تغییر داد.

وقتی او جام قهرمانی را بالای سر می برد، خیلی ها ژانویه 2017 و لحظه تصاحب توپ طلای چهام توسط او را در ذهن خود تصور می کردند اما در جبهه بارسلونا، هنوز هم بر این اعتقاد هستند که رونالدو، شایستگی تصاحب توپ طلا را ندارد و دلایل خاص خود را نیز برای طرح این ادعا دارند.

 

 

حق با کدامیک است؟ رونالدو یا مسی؟ با قاطعیت می توان گفت که توپ طلا باید به رونالدو برسد و او از هر جهت شایسته ترین برای تصاحب این عنوان است.

رونالدو بهترین گلزن چمپیونزلیگ شد و بهترین پاسور یورو 2016 با سه پاس گل. او مهمترین عناوین فصل را کسب کرد. قهرمانی با رئال در چمپیونزلیگ و پرتغال در یورو 2016 را چگونه می تواند با قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری مقایسه کرد؟ رونالدو از ارکان اصلی قهرمانی هر دو تیم(رئال و پرتغال) بود.

رونالدو در اروپا در رتبه سوم برترین گلزنان قرار گرفت و بسیار بیشتر از مسی گلزنی کرد. او برای هفتمین فصل متوالی توانست بیش از 50 گل به ثمر برساند. کریستیانو در مقطعی به داد رئال رسید که شاید هیچ بازیکنی توانش را نداشت.

زدن سه گل به ولفسبورگ باعث این شد تا کهکشانی ها به نیمه نهایی برسند؛ چه بسا اگر درخشش فوق تصور رونالدو نبود، رئال حتی به نیمه نهایی هم نمی رسید چه رسد به کسب عنوان قهرمانی. فوق ستاره پرتغالی در فینال برابر اتلتیکو نیز پنالتی سرنوشت ساز را به گل تبدیل کرد تا اوندسیما برود به ویترین افتخارات برنابئو.

 

او در یورو 2016 نیز با زدن دو گل به مجارستان کمک کرد پرتغال از شکست گریخته و بتواند به عنوان تیم سوم از گروه خود بالا بیاید. پرتغال اگر به مجارستان می باخت، حتی نمی توانست به عنوان یکی از 4 تیم برتر سوم به یک هشتم نهایی برسد. او در نیمه نهایی برابر ولز یک گل زد و عنوان بهترین بازیکن زمین را تصاحب کرد. کریستیانو توانست به برترین گلزن و همچنین پاسور تاریخ رقابت های یورو تبدیل شود.

 

در سوی دیگر اما مسی در لالیگا دومین پاسور و سومین گلزن برتر لقب گرفت. بسیار کمتر از رونالدو در فصلی که گذشت گل زد و در پیراهن ملی بازهم نتوانست با آرژانتین افتخاری کسب کند و بدتر اینکه در فینال برابر شیلی پنالتی خود را از دست داد و در پایان بازی با فوتبال ملی وداع گفت.

 

 

ترک تیم ملی پس از یک شکست در خور نام و اعتبار مسی نبود و به نوعی شانه خالی کردن از بار مسئولیتی بزرگ جلوه می کرد. به مشکلات مسی، محکومیت او زندان بخاطر تقلب مالیاتی را هم اضافه کنید. حالا دیگر ثابت شده است که او یک فریبکار مالیاتی است و نمی توان از او به عنوان یک الگوی چندان مناسب برای یک ورزشکار یاد کرد. هرچقدر که در بارسلونا بخواهند با ایجاد کمپین های حمایتی، او را یک قهرمان و الگو معرفی کنند.

 

 

در بحبوحه مشکلات قضایی مسی و محکومیت او، کیلومترها آنورتر در پاریس، رونالدو با وجود مصدومیت و خروج اشک بار و منقلب کننده از زمین، کنار خط با تمام وجود سعی داشت روح تیمی را به دوستانش در داخل زمین تزریق کند. او نشان داد که چه در زمین باشد چه نباشد، یک رهبر واقعی برای پرتغال است. او شایسته تر از مسی و هر بازیکن دیگری برای تصاحب توپ طلای 2016 است. در این موضوع شک نکنید.

 

منبع: اسپورت یو

 

 

 

 

 

Google

 

 

چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

 

 

همهویدیوهاتصاویرخریدکردننقشه‌هابیشترابزارهای جستجو

تقریباً ۶٬۴۱۰ نتیجه (۰٫۶۲ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/1341095/چرا-رونالدو-شایسته‌تر-از-مسی-برای-توپ-طلاست؟

۴ ساعت پیش - از نگاه آنها رونالدو شایسته دریافت توپ طلای چهارم خود نیست اما واقعیت چیز دیگری است. ... چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

تصاویر برای چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟گزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

نتیجه تصویری برای چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

نتیجه تصویری برای چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

نتیجه تصویری برای چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

نتیجه تصویری برای چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

6 ساعت قبل

تصاویر بیشتر برای چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

چرا رونالدو شایسته تر از مسی برای توپ طلاست؟ - پایگاه ...

www.football11.ir › فوتبال اسپانیا

۲ ساعت پیش - Home فوتبال اسپانیا چرا رونالدو شایسته تر از مسی برای توپ طلاست؟ ... ثابت کرده است که یک قهرمان است و شایسته ترین برای تصاحب توپ طلا.

هرلحظه، یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ ...

harlahze.com/اخبار.../یادداشت--چرا-رونالدو-شایسته‌تر-از-مسی-برای-توپ-طلاست

۴ ساعت پیش - حق با کدامیک است؟ رونالدو یا مسی؟ با قاطعیت می توان گفت که توپ طلا باید به رونالدو برسد و او از هر جهت شایسته ترین برای تصاحب این عنوان ...

چرا رونالدو شایسته دریافت توپ طلا نیست - خبر روز

www.khabareruz.xyz/search/?q=چرا+رونالدو+شایسته+دریافت+توپ+طلا+نیست

چرا رونالدو شایسته دریافت توپ طلا نیست. ... 2016 گفت:" توپ طلا باید به رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو 2016 شده و از دیگر گزینه های شايسته تر است."پوگبا و توپ طلا:" واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی از من بهتر ...

یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ - ...

wwwkhabar.ir/7490523

تحرکات رسانه های بارسلونا برای اینکه توپ طلای 2016 به رونالدو نرسد، تنها 2 روز پس از ... در پایگاه خبری ورزش 3: یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ ... چنانچه این خبر را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد 7490523 را همراه ...

یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ ...

khabarche.ir/خبر/.../یادداشت---چرا-رونالدو-شایسته-تر-از-مسی-برای-توپ-طلاست-

... شروع شد و ادامه نیز خواهد داشت. از نگاه آنها رونالدو شایسته دریافت توپ طلای چهارم خود نیست اما واقعیت چیز دیگری است. منبع ورزش 3 جمعه 25 تیر 1395 ساعت 19:11.

یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ - ...

dailykhabariran.ir/news/113316

۴ ساعت پیش - یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ تحرکات رسانه های بارسلونا برای اینکه توپ طلای 2016 به رونالدو نرسد، تنها 2 روز ... از نگاه آنها رونالدو شایسته دریافت توپ طلای چهارم خود نیست اما واقعیت چیز دیگری است.

یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ - ...

sport.shafaqna.com/FA/0216158

یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ ... نیز خواهد داشت. از نگاه آنها رونالدو شایسته دریافت توپ طلای چهارم خود نیست اما واقعیت چیز دیگری است.

دولت بهار:پوگبا: توپ طلا بايد به رونالدو برسد

www.dolatebahar.com/telex-285141.html

۱ روز پیش - تلکس دولت بهار: پوگبا: توپ طلا بايد به رونالدو برسد ... پوگبا در مصاحبه با ESPN، در مورد برنده احتمالي توپ طلاي 2016 گفت:" توپ طلا بايد به رونالدو برسد چرا كه او فاتح ليگ قهرمانان و نيز يورو 2016 شده و از ديگر گزينه هاي شايسته تر است." پوگبا و توپ طلا:" واقعيت اين است كه در حال حاضر رونالدو و مسي از من ...

پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد | ورزشی - صفحه اصلی - ...

jplus.jamaran.ir/sport/?p=85512

۱ روز پیش - ... احتمالی توپ طلای ۲۰۱۶ گفت:” توپ طلا باید به رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو ۲۰۱۶ شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است.

اعتراف رونالدو به شایسته‌تر بودن مسی برای کسب توپ طلا

www.tasnimnews.com/.../اعتراف-رونالدو-به-شایسته-تر-بودن-مسی-برای-کسب-توپ...

۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعتراف رونالدو به شایسته‌تر بودن مسی برای کسب توپ طلا ... حال انتظار دارد که لیونل مسی توپ طلای فیفا را کسب کند، چرا که مهاجم آرژانتینی بارسلونا ... وی ادامه داد: من و مسی هشت سال است که توپ طلا را میان خودمان رد و بدل می‌کنیم و در ...

پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد - نگاه 20

negah20.ir/news/99848

۱ روز پیش - ... توپ طلای 2016 گفت:" توپ طلا باید به رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو 2016 شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است.".

سپ بلاتر: دادن توپ طلای جام جهانی به لیونل مسی اشتباه بود | ...

www.tarafdari.com/.../سپ-بلاتر-دادن-توپ-طلای-جام-جهانی-به-لیونل-مسی-اشتباه-بو...

طرفداری- سپ بلاتر، رئیس فیفا روز دوشنبه اظهار داشت که دادن جایزه توپ طلای جام جهانی برزیل و عنوان بهترین بازیکن جام به لیونل مسی "اشتباه" بوده است. .... در ضمن اثری از نام رونالدو چرا تو هیچ سایتی نیست ؟ .... گل زده بود و از یک گروه سخت به عنوان سر گروه بالا اومد به نظر من نویر و یا کروس ویا مولر خیلی شایسته تر بودن خدایی

پوگبا توپ طلا باید به رونالدو برسد - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?q=پوگبا+توپ+طلا+باید+به+رونالدو+برسد

... رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو 2016 شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است."پوگبا و توپ طلا:" واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی ...

یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ | ...

khabarmag.com/یادداشت-چرا-رونالدو-شایسته‌تر-از-مسی/

۴ ساعت پیش - یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ ... از نگاه آنها رونالدو شایسته دریافت توپ طلای چهارم خود نیست اما واقعیت چیز دیگری است.

در مصاحبه با خبرنگاران مکزیکی/ پوگبا: توپ طلا باید به ...

varzesh-24.ir/.../در+مصاحبه+با+خبرنگاران+مکزیکی+پوگبا+توپ+طلا+باید+به+رو...

... برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو 2016 شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است." پوگبا و توپ طلا:" واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی از من ...

در مصاحبه با خبرنگاران مکزیکی/ پوگبا: توپ طلا باید به ...

khabarparsi.com/khabar/?id=17991

۱ روز پیش - پوگبا و توپ طلا:" واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی از من بهتر هستند و من برای پشت سر گذاشتن این دو بازیکن باید بیش از اینها تلاش ...

پنجمین توپ طلا برای لیونل مسی

www.entekhab.ir/fa/news/247250/پنجمین-توپ-طلا-برای-لیونل-مسی

۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاکا فوتبالیست برزیلی قرار است توپ طلا را به یکی از سه بازیکن نامزد اهدا کند. کاکا آخرین فوتبالیستی است که غیر از مسی و رونالدو برنده توپ طلای فوتبال ... بازیکن است مورد سرزنش قرار داد چرا که حتما بهترین بازیکن هست.

توپ طلای ۲۰۱۴ به کریستیانو رونالدو رسید - سایت خبری ...

www.tabnak.ir/fa/news/466190/توپ-طلای-۲۰۱۴-به-کریستیانو-رونالدو-رسید

۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این میان، مهم‌ترین جایزه یعنی توپ طلا یا عنوان بهترین بازیکن سال به ... همین چهار جام که مهم‌ترینش قهرمانی در چمپیونزلیگ است، موجب شده تا او یکی ... یواخیم لوو: چه کسی شایسته‌تر از مربی تیم قهرمان جهان برای حضور در ... ۲۰:۰۵ لیونل مسی هم مانند رونالدو در چند سال اخیر گزینه ثابت دریافت ...... احمق چرا گوشواره داره!

تفاوت های مسی و رونالدو در زندگی شخصی+ تصاویر – ...

www.momtaznews.com/تفاوت-های-مسی-و-رونالدو-در-زندگی-شخصی-ت/

دیشب رونالدو برائ چهارمین بار توپ طلای بهترین فوتبالیست دنیا را بر دستان ...... رونالدو شجاع تر و عالم تر است اما مسی عاقل تر و برای خلیفه شدن شایسته تر است ... به نظر من رونالدو در حد مسعود شجاعی خودمونه من تعجب میکنم چرا مسی رو با پنالدو ...

داستان توپ طلای 2014 - مرجع خبری رئال مادرید

real-madrid.ir/fa/?p=37252

۱۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به قول معروف،چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. ... اما رسیدن توپ طلای جام جهانی به مسی که با حرف و حدیث هایی همراه بوده ... پس اگه ملاک جام جهانیه،بدون شک بازیکن تیمی که قهرمان میشه شایسته تر از بازیکن تیمیه که دوم میشه. ... سال گذشته رونالدو توپ طلا رو بدست آورد،اما خیلی ها اون رو ناعادلانه میدونستن،چرا که ...

بلاغ مازندران - آخرین قیمت محصولات لیفان +جدول

www.bloghnews.com/fa/doc/news/209828/آخرين-قيمت-محصولات-ليفان-جدول

۱۲ دقیقه پیش - گروه لیفان یک شرکت خودروسازی چینی است که تولید نخستین محصولات خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز ... چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد - دیگه چه خبر

dgchekhabar.com/خبر/live/1755841/در.../-پوگبا:-توپ-طلا-باید-به-رونالدو-برسد

۱ روز پیش - پوگبا و توپ طلا:" واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی از من بهتر هستند و من برای پشت سر گذاشتن این دو بازیکن باید بیش از اینها تلاش ...

مسی شایسته کسب توپ طلای

twr.ir/+مسی+شایسته+کسب+توپ+طلای

اعتراف رونالدو به شایسته‌تر بودن مسی برای کسب توپ … ... تیاگو سیلوا ؛ لئو مسی شایسته کسب توپ طلای 2015 است . کد خبر ... چرا توپ طلای 2015 را به مسی .

رونالدو مرد سال جهان شد/ سومین توپ طلا و فریاد کریس روی سن - ...

www.khabaronline.ir/detail/394955/sport/world-soccer

۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او حالا3 توپ طلا دارد و هنوز یک توپ طلا از مسی عقب است. ... چرا عکس فریادهاشو نذاشتید؟ ..... هیچ بازیکنی شایسته تر از رونالدو نبود برای این جایزه خیلی خوشحال .... رونالدو 37 درصد، مسی 15.76 و نویر 15.72 درصد آرا را کسب کردند.

یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ - آذر ...

www.azarnewsonline.com/post/2153733.html

۴ ساعت پیش - از نگاه آنها رونالدو شایسته دریافت توپ طلای چهارم خود نیست اما واقعیت چیز دیگری است. ... ... یادداشت:/ چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ ... چرا افزایش قیمت طلا به 2000 دلار در هر اونس یک احتمال واقعی است؟ اطلاعات خبر ...

یادداشت:- چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ - ...

www.wikipg.com/news/.../یادداشت:--چرا-رونالدو-شایسته‌تر-از-مسی-برای-توپ-طلاس...

۴ ساعت پیش - تحرکات رسانه های بارسلونا برای اینکه توپ طلای 2016 به رونالدو نرسد، تنها 2 ... از نگاه آنها رونالدو شایسته دریافت توپ طلای چهارم خود نیست اما واقعیت چیز دیگری است. ... یادداشت:- چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟

گریزمان توپ طلای بعدی را از آن رونالدو بدانید - فارسی فان

www.far30-fun.ir/search/?q=گریزمان+توپ+طلای+بعدی+را+از+آن+رونالدو...

... رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو 2016 شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است."پوگبا و توپ طلا:" واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی ...

لیونل مسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/لیونل_مسی

مسی اولین بازیکنی است که پنج بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین ... همچنین با ۸۰ گل جلوتر از کریستیانو رونالدو رکورددار لیگ قهرمانان اروپا ست. .... چرا که مسی در این فصل توانست یاد بعضی گل‌های ویژه مارادونا را زنده کند.

کيوسک تايمز - پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد

www.kiosktimes.ir/news/124841/

۱ روز پیش - پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد ... پوگبا در مصاحبه با ESPN، در مورد برنده احتمالی توپ طلای ۲۰۱۶ گفت:«توپ طلا باید به رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو ۲۰۱۶ شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است.» پوگبا ادامه داد: « واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی از من بهتر هستند و من ...

پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد - باران پاتوق

www.baranpatogh.ir › خبر news › اخبار و حاشیه های ورزشی

۱ روز پیش - اخبار ورزشی باران پاتوق : پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد ورزش سه: پل ... در مورد برنده احتمالی توپ طلای ۲۰۱۶ گفت:” توپ طلا باید به رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو ۲۰۱۶ شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است.” پوگبا و توپ طلا:” واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی از من بهتر ...

سپ مایر: فقط یک نابینا به نویر برای توپ طلا رای نمی دهد

mr90.ir/news/mmSRY2g.html

۲۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... دارد که نویر از مسی و رونالدو برای دریافت توپ طلا شایسته تر است. ... هم جام جهانی درخشانی را پشت سر گذاشتند ولی چرا نویر نباید برنده بشود ؟

پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد - مطالب و اخبار جدید روز ...

aylida.com/news/11190/پوگبا-توپ-طلا-باید-به-رونالدو-برسد

۱ روز پیش - کد مطلب: 372316 \n \n پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد \n \n تاریخ ... در مورد برنده احتمالی توپ طلای ۲۰۱۶ گفت:" توپ طلا باید به رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو ۲۰۱۶ شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است." پوگبا و توپ طلا:" واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی از من بهتر هستند ...

رینا : فکر می کنم توپ طلا به کریس رونالدو خواهد رسید - ...

footballonline.ir/News.aspx?ID=70124

۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - په په رينا، دروازه بان اسپانيايي بايرن مونيخ، معتقد است که توپ طلاي سال ... رسيد اما مانوئل نوير، هم تيمي اش، را براي کسب اين جايزه شايسته تر مي داند.‏ ... است که در رقابت با کریس رونالدو و لیونل مسی بتواند با شایستگی این ... برنامه کامل فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال · چرا رونالدو شایسته دریافت توپ طلا ...

در مصاحبه با خبرنگاران مکزیکی/ پوگبا: توپ طلا باید به ...

www.hazfi-cup.com/news?id=214546&title=در...با...توپ_طلا...رونالدو...

۱ روز پیش - در مصاحبه با خبرنگاران مکزیکی/ پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد. ... با ESPN، در مورد برنده احتمالی توپ طلای 2016 گفت:" توپ طلا باید به رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو 2016 شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است." پوگبا و توپ طلا:" واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی از من ...

شما بنویسید: مسی شایسته پنجمین توپ طلاست؟ - isport.ir

www.isport.ir/fa/content/174390/شما-بنویسید-مسی-شایسته-پنجمین-توپ-طلاست

جلوتر از کریستیانو رونالدو، که دو سال پیاپی بین او و این جایزه فاصله انداخت. مسی در سن 28 ... به نظر شما، مسی شایسته 5 توپ طلا بوده است؟ کد خبر: 9406 ... مسی حقش نیست من طرفدار رونالدوام اما نیمار شایسته تر از مسیه واسه بردن توپ طلا. مسی دو ماه هم مصدوم بود تو .... شکست پرسپولیس در نقل و انتقالات: چرا شجاع ماندنی شد؟ 17:47.

بهار نیوز - فان باستن؛ مسی را بیشتر دوست دارد

baharnews.ir/news/60284/

۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فان‌باستن همچنین می‌گوید مسی را بیشتر از رونالدو دوست دارد؛ چرا که استعداد این مهاجم ... آلمانی‌ها شایسته‌تر از مسی و رونالدو هستند ... کند اما به هر حال شانس رونالدو برای کسب توپ طلا بیشتر است؛ چرا که با رئال در لیگ قهرمانان اروپا ...

رقابت 3 نامزد توپ طلا در زوریخ/ مشخص شدن برنده توپ طلا ...

javan6.com/printthread.php?t=735238&pp=40&page=3

۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رینا: جایزه توپ طلای فیفا حق نویر است ولی به رونالدو می رسد .... دریافت توپ طلا گفت: "نه مسی و نه رونالدو، بلکه انتخاب من مانوئل نویر است، او بیش از همه شایسته دریافت این جایزه است. " ... چرا شانس نویر برای دریافت توپ طلا پایین است؟ .... نمایانگر آینده فوتبال است، اما نویر برای بردن توپ طلا شایسته تر است.

پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد - همه جو

hamejoo.ir › ورزش

۱ روز پیش - همه جو > ورزش > پوگبا: توپ طلا باید به رونالدو برسد ... مکزیکی حاضر در مراسم ESPN، در مورد برنده احتمالی توپ طلای 2016 گفت:" توپ طلا باید به رونالدو برسد چرا که او فاتح لیگ قهرمانان و نیز یورو 2016 شده و از دیگر گزینه های شایسته تر است." پوگبا و توپ طلا:" واقعیت این است که در حال حاضر رونالدو و مسی از من ...

رونالدو، بی‌رقیب برای کسب توپ طلای 2014 - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/280788/رونالدو-بی‌رقیب-برای-کسب-توپ-طلای-2014

۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یورو اسپورت در گزارشی کریستیانو رونالدو را شایسته‌ترین بازیکن برای ... به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو برای فتح سومین توپ طلای فوتبال خود رقیبی ندارد. ... فوتبال جهان در سال 2014 باقی مانده است، کریستیانو رونالدو پرتغالی به ... شود، تنها یک توپ طلای دیگر نیاز دارد تا به رکورد لیونل مسی برسد.

زیدان : کریس رونالدو آدم فضایی است | بارسانیوز

barcanews.org/post/30080/

۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زیدان : کریس رونالدو آدم فضایی است ... مصاحبه با يک نشريه آلماني به دفاع از توپ طلاي رونالدو پرداخت و او را شايسته تر از نوير براي تصاحب عنوان مرد سال فوتبال دنيا دانست. 12ژانویه گذشته بود که رونالدو، بالاتر از مسی و نویر توانست برای سومین بار توپ طلا را از ... آره راست میگه ،میگم چرا دیشب تو بازی ندیدمش

واتسکه: بایرن با هوملس شکست‌ناپذیر شده است - ورزش سه - ...

www.shahrekhabar.com/sport/1468608300997163

۳۶ دقیقه پیش - واتسکه: بایرن با هوملس شکست‌ناپذیر شده است ... آخرین اخبار. طالبلو- منصوریان؛ یادم تو را فراموش(عکس) · چک‌آپ کامل بازیکنان ریزه ... چرا رونالدو شایسته‌تر از مسی برای توپ طلاست؟ ... رونالدو برنده توپ طلا خواهد شد · هر 4 طلایی ...

جهان نيوز - چرا مسی بهتر از رونالدو است؟

jahannews.com/fa/doc/news/253308/چرا-مسی-بهتر-رونالدو

۱۶ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مرد سال پیشین فوتبال جهان معتقد است لیونل مسی برتری محسوسی بر ... چرا مسی بهتر از رونالدو است؟ ... پیاپی برنده شده و اکنون کریس‌ رونالدو خود را شایسته‌تر از او برای احراز این عنوان در ... پیش‌بینی رونالدو درباره برنده توپ طلا.

وان نیوز | از توپ فصل جدید بوندس لیگا رونمایی شد

onenews.ir/news/309361/از-توپ-فصل-جدید-بوندس-لیگا-رونمایی-شد

۲۹ دقیقه پیش - کمپانی آدیداس توپ فصل 2016/17 بوندس لیگا را معرفی کرد. طرفداری- این توپ که .... یادداشت: چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

کریس رونالدو برنده توپ طلا شد! - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=268358

۲۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بدون شک وقتی به سیاهه سه نفره نامزدهای توپ طلا نگاه میکنید نمیتوانید ... مشمئز کننده خواهد شد که باز هم نام لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلا مطرح شود. ... در مورد اینکه چرا فرانک ریبری نسبت به لئو و کریس شایسته تر است نوشته ...

Gol.IR | گل ->این بار نوبت رونالدو است که توپ طلا را ببرد

www.gol.ir/news_info.php?id=44182

۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این بار نوبت رونالدو است که توپ طلا را ببرد. سرمربی رئال مادرید ستاره پرتغالی تیمش را به عنوان شایسته‌ترین گزینه ... توپ طلا را ببرد و استحقاق او برای کسب این جایزه بیشتر از مسی و ریبری است. ... داشت و خاطرنشان کرد: بارسلونا با اعتمادبه‌نفس فراوانی بازی خواهد کرد، چرا که آنها عملاً چیزی را تغییر نداده‌اند.

مارکا اعلام کرد:مسی مدعی اول توپ طلا [بایگانی] - انجمن هواداران ...

perspolisfc.net/forum/archive/index.php/t-13528.html

۱۷ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... گزینهی اصلی کسب توپ طلا انتخاب شد ، جالب آن است که رونالدو در این ... بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مارکا اعلام کرد:مسی مدعی اول توپ طلا ... اما باید اذعان کرد که رونالدو کمی هم بدشانس بود ، چرا که اگر تیرک ... به هرترتیب نظر غالب کاربران وبسایت رسمی مارکا این بوده است که مسی بازهم از همه شایستهتر است.

فوری؛ ويلموتس از هدايت بلژیک استعفا داد - Newis.ir

newis.ir/فوری؛-ويلموتس-از-هدايت-بلژیک-استعفا-دا/

۲۷ دقیقه پیش - میگفت فلینی تو منچستر جای اشتباهی بازی میکنه بعد تو یورو به همه نشون داد جای .... یادداشت: چرا رونالدو برای توپ طلا شایسته‌تر از مسی است؟

نظر جالب سپ مایر در مورد توپ طلا - روزنامه دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/news/841598/

۲۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... توپ طلای فیفا را برای کسب این جایزه شایسته‌تر از مانوئل نویر هموطن خود و سنگربان ... تقابل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این دیدار آن هم در ورزشگاه ... مهم نیست؛ چرا که فقط یک بازی دوستانه است و پیروزی در آن ارزشی ندارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 641
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 7,880
  • بازدید سال : 44,391
  • بازدید کلی : 649,308